woensdag 3 maart 2010

in de tuin

Vanmiddag even in de tuin geweest.
er moet nodig wat gebeuren voor het allemaal teveel uit is gelopen en ik het allemaal platwals met mijn licht gewicht (maar niet heus, haha)
ik heb erg mijn best gedaan om er een beetje structuur in te krijgen, maar natuurlijk binnen het uur al weer afgemat om verder te gaan.(en nog trekkende kramp in mijn achterbeen naar het kuit) om verder schade aan mezelf te voorkomen ben ik maar weer gestopt, misschien morgen weer eens stukje.doordat mijn vinders een eigen leven leiden en mijn handen niet meer de kracht van weleer bezitten moest ik het hier dan maar weer mee doen. (ik wil vrijdag ok nog wat kunnen en morgen middag bloemschikken, al heb ik nog niet de juiste tak gevonden , die ik daar voor nodig heb.
ik denk dat ik nog een paar ramen ga doen voor DH thuis komt.
Dan kan ik nog even met hem kletsen voor ik zelf weer vertrek voor alpha

1 opmerking: