donderdag 4 maart 2010

ok, nou heb ik weer wat nieuws.

ik zie nu dat mijn werkbalkje hierboven vrij summier is. verder geen probleem hoor, maar ik kan nu geen foto's meer toevoegen op deze manier...kan ik weer een link toevoegen kan ik weer niet foto's plakken.
dus eerst maar weer de instellingen veranderen.
Ik vind ze er mooi geworden, al zijn de foto's van wat slechte kwaliteit
dus weer terug naar de oude instellingen, en waarschijnlijk kan ik nu dus geen link meer plaatsen.
Maar ik wilde jullie ook geen link laten zien op dit moment, maar de foto's van vanmiddag.
en eigenlijk zit ik te bedenken dat ik mijn eigen staf niet eens op de foto heb gezet. de batterij van mijn toestel was leeg, haha.Dat zul je dan net zien.
nou ja ik heb het origineel. dat is ook erg leuk ;)


ha ik zie dat die van mij er toch ook tussen staat. thuis staat ie in de vensterbank, het is tenslotte een "herders staf" en dan lijk het allemaal weer anders... het valt niet mee om ze recht op te zetten in het gebouw waar we waren, de vloeren zijn zo mooi glad, dat glijdt natuurlijk weg.

2 opmerkingen:

  1. Hé gelokkich it hynder is ferdwenen.Bist d'r achter kaam wat it wie?Groeten Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij werkt weer helemaal goed , ik krijg nu prachtige foto's van de bloemstukken ervoor.
    Over het opschonen van je computer moet ik nog even nadenken.
    Dit heb je heel knap gedaan vrouw.
    Super.
    Groeten ELza.

    BeantwoordenVerwijderen