woensdag 14 december 2016

hoezo? jaar bijna om????

ja het is heeel lang gelden dat ik mijn laatste berichtje hier heb gepost...
Sorry...
wat zal ik zeggen...druk? Ja
geen nieuws? niet helemaal waar ...
maar goed, ik ben er weer :)
 laatst was ik in de gelukkige omstandigheid dat ik dit boek trof in een "rondje kringloop" met een paar vriendinnen.
ik was en ben er erg happy mee.
het is een leuk boek om even door te bladeren en natuurlijk moet ik een recept uitproberen

 en omdat het tegen kerst loopt, greep ik naar de sterretjes...lekkere koekjes. alleen kan ik het weer niet laten om weer wat te "spelen"met het recept.... niet onaardig... maar ze zijn iets aan de zoete kant geworden...
 toen nog een ander recept geprobeerd maar dat deeg was iets aan de slappe kant...
toen het deeg gemixt met het andere recept en deze prachtige koekjes zijn het resultaat.
heb het is potjes en bakjes .zodat ik nog wat leuke kadootjes heb voor een paar vriendinnetjes.
en echt...ik zal proberen wat vaker te bloggen .
morgen bee dus vast weer nieuws.
groetjes

3 opmerkingen:

  1. Ik ben eentje die mocht proeven en ze waren heerlijk een goede tweede na de greinkransjes van de AH

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier vielen de koekjes ook in goede aarde. Koekpot was zomaar leeg. Gezellig dat je weer vaker gaat bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kerstkoekjes zijn op het heeft heerlijk gesmaakt.
    Dank je wel en een heel goed, gelukkig en gezond 2017

    BeantwoordenVerwijderen