zaterdag 16 mei 2015

bee in Harlingen

Toen de Dames in Harlingen een bee hadden georganiseerd in het station, een poos geleden, werd me gevraagd om ook gezellig te komen.
Het mocht maar niet lukken, steeds kwam er wat tussen, andere afspraken, te moe of wat dan ook ...maar laatst kwam het zowaar uit dat ik even geen andere verplichtingen had, dus op haar Harlingen. Elza ,wie ik al jaren ken, was bezig met een prachtige varia hex. is ie niet prachtig, oke, hij is nog een wip (work in progres) maar het wordt een prachtige quilt om heerlijk onder te duiken als ie straks klaar is....

 zelf was ik met een strofje bezig van 100rozen nee, niet nog een blokje voor Jeltje....nee dit lapje hadden we op de regiodag gekregen en ik vond het leuk om hem daarvoor in mijn dj te gebruiken
 het is gelukt het blokje die middag af te krijgen...
er werd gezellig geklets , uitgelegd en natuurlijk geprikt.
 omdat het gezelliger is om samen te gaan heb ik buuf uit de kamer getrokken en mee genomen naoor het iepenloftspular de bee. ze had nog wel een werkje waar ze nog wat steekjes op kon zetten... ze heeft het druk met kostuumnaaien voor het iepenloftspul (toneelstuk wat buiten wordt gehouden)
 vandaag een blokje met apliceer werk, hier moet ik nog veel op oefenen , wil ik het een beetje in de vingers krijgen...maar as it net kin sa as it moat, dan moat it mar sa as it kin...( better finished than perfect)
fijn weekend, noflik wykein

6 opmerkingen:

  1. Mooie werkjes daar in Harlingen! Je eigen blok mag er ook best zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hast moaie blokjes makke Anneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig om te lezen en mooi om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi blokje Anneke even doorzetten en dan kun je ook met de hexen beginnen. Ik ga nog even rustig verder. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben Feder, ceo of Take-Two, stated, "We look forward to further building up our budget with the discharge of our powerful 2008 item standing, such as Huge Robbery Automatic IV in our economical 2008 second one fourth."
    buy rs gold

    BeantwoordenVerwijderen