vrijdag 28 juni 2013

bee en zo

het is al weer een week geleden dat we een bee hadden.  Helaas had ik mijn foto camera bij mijn ouders laten liggen. Inmiddels heb ik em weer thuis ;) dus hier nog even de foto's van verleden week.
 Corry had haar blokjes al tot een vrolijk quilt gemaakt, de vorige keer was ze nog volop met de blokjes bezig...

 Marjan haar mooie quilt met leuke frisse kerstlapjes was ook een streling voor het oog.

 Klazien  heeft de puntjes nog even op de i gezet met haar leuke rand om de siggyquilt... het is zon leuke kijkquilt geworden.  "hee die  is van die en deze komt daar vandaan"  een feestje van herkenning.

 Gerda heeft een quilt as you go gemaakt. in paarse en rode tinten.
 En helaas komen de kleurtjes van de randenquilt niet mooi tot zijn recht gemaakt door Regina

 kijk anders even bij Gerda, daar komen de kleurtjes echt beter tot hun recht.
 Fijn weekend. noflik wykein

4 opmerkingen:

  1. Mooie foto's Anneke.
    Ik spaar nu ook siggy's zo leuk al die mooie lapjes van de post.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig, daar is je verslag al. Altijd zo leuk om te lezen wat de andere bee-leden er van maken ;))
    Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker nog even nagenieten van een gezellige ochtend! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige werkstukken. Dat jullie dat kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen