woensdag 24 april 2013

het is al weer even geleden....

het is al weer even geleden dat ik hier schreef...Sorry, drukte en de tuin werkzaamheden komen er weer aan...mijn 'tuinman' heeft om gezondheids redenen het werk neer moeten leggen. Maar zo keurig als mijn heit de tuin bij hield....dat gaat me echt niet lukken...( en  een spierpijn dat ik heb)
Ook in de kas spruit de boel enorm uit.
maar inmiddels hebben we weer bee gehad (verleden week en de week daarvoor zijn buuf en ik naar de handwerktentoonstelling in Wommels geweest. 
daar zijn erg mooie dingen voorbij gekomen...
o.a. de quilt van buuf....

prachtig borduurwerk was er te zien.
 

 leuke tasjes en sjaals...
mooie quilts, hardanger en kant klossen en wat al niet meer.
prachtige werkstukken en mooie patronen....
te veel om op te noemen en te laten zien....

het thema was "tassen" en er kwamen dan ook hele leuke tassen voorbij...
 
 zelfs een tasje met een huisje voor muisjes

slaapkamer


 zo schattig ( zolang ze niet leven ;) )
kraamkamer

dit vind ik zo'n mooi patroon....

mooie sjaal, tussen het muizenhuisje en de kaboutertjes...

Morgen een verslagje van de bee.. fijne avond/ noflike jûn

2 opmerkingen:

  1. Ha, it is dy toch slagge ;-)) Moaie foto's Anneke!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volop inspiratie dus. Die muisjes zijn wel heel schattig, maar de tulptas is ook prachtig

    BeantwoordenVerwijderen