dinsdag 26 maart 2013

zo veel te doen...

de afgelopen week was een leuke drukke week...donderdag hadden we bee en vrijdag was het regiodag in Ureterp....
Maar eerst de bee dus...
 en dan blijkt dat een bepaald patroon erg populair is...;)  Laat ik dit zelfde patroon nou net die ochtend uit de printer is komen rollen... als bloggersquiltblokje.... en dat was het blokje wat door Tineke was aangeleverd....hoe grappig kunnen dingen als een puzzeltje in elkaar vallen

Marjan was met leuke applicatie bezig ...
en had bovendien een prachtig kerstquilt af. ( Marjan heeft een grote liefde voor kerstquilts en borduurwerk)
 Nou kom het niet zo mooi uit de verf op deze foto ... in t echt is ie veéél mooier er oogt erg fris in deze groentinten...
en kijk eens... ;) daar is ie weer...ook Klaske was bekend met dit patroon
en nu wil ik we leuke foto's tonen van de regio dag, maar  die vallen bij mij nooit mooi uit...ik zag bij Willeke zag ik mooie en duidelijke foto's en ze heeft ook verteld hoe de dag verliep...dus mocht je nog even zin hebben te sneupen "op de regiodag"dan even doorklikken op haar naam.
( t is de moeite waard, ze maakt mooie plaatjes!)
noflike jûn/ fijne avond... 

3 opmerkingen:

  1. Ik moest direct aan Toontje lager denken, toen ik je titel las...Grappig hé dat er meerdere met het patroontje aan de slag zijn, zonder dat we het van elkaar wisten..Noflike jûn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig dat jullie allemaal met hetzelfde patroon bezig zijn. Leuk om weer te zien ik ga ook nog even bij Willeke kijken. Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig om al die Churn Dash blokjes op diverse blog te zien verschijnen, dat komt natuurlijk mede door de quiltshow van Quilting Jeanet en het naar aanleiding daarvan gemaakte patroontje, het is zo leuk!
    Bedankt voor de gezellige bee foto's en de link naar een mooi verslag over de regiodag, het was weer genieten dit jaar!

    BeantwoordenVerwijderen