zondag 4 november 2012

de koffer was nog steeds niet helemaal uitgepakt en dat deed ik dus afgelopen week, en zie daar, Cyp nam meteen  zijn kans om een kijkje in de koffer te nemen.
Mijn kleine vriend ( het rode beertje) is ook weer thuis. Hij was mee geweest naar het buitenland en was in de bus kwijt geraakt. een allerte mede reizigster herkende mijn reisgenootje en heeft gezorgd dat ze weer thuis kwam. ze past nu op de sterretjes die al af zijn.

 en de volgende heb ik onder handen. van Klaske leerde ik een foefje hoe je de draad lang kunt gebruiken zonder dat ie uit de naald verdwijnt. je naait een paar keer door het laatste stukje draad.
en dat blijkt er handig als je steeds met het laatste stukje draad zit te knoeien en niet een nieuwe draad in wilt zetten.
                                                   sorry , de foto is wat wazig zie ik.
noflike jûn/ fijne avond

3 opmerkingen:

  1. Nu poes heeft een lekke warm plekjes gevonden en ze denkt ook, nu kan ze niet meer weg, als ze weg gaat kan ze mij meenemen
    mooi je sterren
    fijne maandag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met de laatste restjes uitpakken, gelukkig is je reislustige beer ook weer gezond en wel thuisgekomen, en heb je een fijn klusje voor hem: op de mooie sterren passen, dat zal ongetwijfeld lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie sterretjes en ja die harige viervoeters....Gaan altijd op het quiltwerk liggen, hier ook, heelijk toch die poezen beesten.

    Vrolijke groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen