zaterdag 23 juni 2012

bee,verjaardag en andere drukte

Tja , het is al weer een paar dagen geleden dat we bee haden en nog steeds geen bericht over de bee...
Maar nu ga ik het snel goed maken met foto's .
het begon al goed met een bakje koffie en gebak.

 Ruke is met een tafelkleed bezig,helemaal speciaal voor haar ontworpen door iemand die het van de zonnige kant bekijkt ;)
maar wat een beauty wordt dit ook weer.
close-upje 

Wat voor leuks heb je in dat doosje Tineke? Dan komt het bakje open  
en de mooiste Crystallen worden uit het doosje getoverd. zijn ze niet prachtig?




en de Blomkes en Flinters doen het ook al zo mooi bij Pauline



 Corry, die ook jarig was, had haar bloementuin mee genomen, deze groeit en bloeit elke keer uitbundiger dan de keer ervoor ...
 en dan dit vrolijk blok...hoort bij deze mooie blokken...

 en vele bezige handen  op de bee...
quiltend


knippend

prikkend
 al met al weer een bezige bee voor velen...

 fijen zondag / noflike snein

9 opmerkingen:

  1. nog gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was de verjaardag van Corry, sat had ik er niet bij verteld en tevens was mijn moeder jarig ;)
      maar bedankt voor je reactie

      Verwijderen
  2. Hast it wer moai op it skerm krige..
    Ik liuw dat we moarn rein krye, dan mat ik self mar it sintsje yn hûs weze tink;-))
    Noflik wykein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps dat moet ik ook nog doen, een verslagje van de bee maken. Leuke quilts zijn er in de maak.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou heb je geen foto van je eigen mooie tekening ( maar ik had hem ook niet bedenk ik me nu).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben jaloerssss....ik wil het ook kunnen, maar wordt knettergek van het priegelen ben ik bang, alleen al lapjes uitknippen krijg ze nooit even groot, zeg maar klein...die bloementuin zo mooi!

    noflike snein An xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het ziet er weer super uit allemaal. Heb nog steeds goede hoop dat ik na de grote vakantie weer van de partij kan zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer mooi werk laten zien, gezellig de Bee.
    Noflike Snein Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, wat hebben we veel gedaan dit keer!
    Mooie foto's heb je en inderdaad, geen foto van jouw werkstuk, heb ik ook niet helaas ;(

    BeantwoordenVerwijderen