woensdag 9 mei 2012

of ik ook wat lekkers kon maken bij de koffie voor morgenavond. Tuurlijk lief,doe ik.
even spitten op het internet en je hebt zo de heerlijkste recepten. ( waarom heb ik dan zoveel kookboeken staan en kan ik het niet laten er zo nu en dan weer eentje bij te kopen)
eerst de oven maar aan zetten

dus zoals gezegd van het internet dus ;) even opschrijven want de inkt inkt is op. en daar gaan we eeh chocolade  in kleine stukjes ( heb nog wat hagelslag staan, maar eens proberen of dat lukt) banaan melk en olie er door
 bakblik vullen met papiertjes dan komen ze er goed uit... nu heb ik zulke mooie papiertjes... maar de  witte wil ik toch eerst op, anders blijven ze maar liggen, dat zou ook spijtig zijn.
                                             vullen maar
 en ja hoor, iets over. geen probleem, ik heb een siliconenvorm ooit in stukjes geknipt  want twee blikken kan ik niet kwijt in mijn oven. zo nu zijn mijn handen wel weer blij dat ik ze in de oven heb staan
terwijl ik dit stukje tik, hoor ik het belletje van mijn kookwekker, even kijken .
ze zien er prima uit en ze smaken ook goed ;)
Noflike dei/ fijne dag

5 opmerkingen:

  1. Heb meteen even een bakkie koffie erbij gezet, en mmmmmmmmmmmmmm ze zijn heerlijk heb zitten smikkelen
    Groetjes en een fijne dag joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tip, hagelslag!!! Goed idee om ook eens te proberen, bedankt.
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet nu ook als de wiedeweerga maar eens aan de muffin-bakkerij! Wat een kostelijk recept en verslag; bedankt! :>)

    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. MMMMMM, ik klik mar gau troch.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er wel erg lekker uit!

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen