maandag 20 februari 2012

Zwolle

Zaterdag ben ik voor het eerst naar de handwerkbeurs geweest, en tjonge wat heb ik mijn ogen uitgekeken.
allemaal leuke dingen op handwerk gebied.
Vele leuke leuke kramen met vele leuke spulletjes. Natuurlijk ben ik met veel leuks weer thuis gekomen, maar ik kan het foto toestel niet vinden.
maar ik heb wat rode lapjes gekocht voor DJ die al een poosje niet langs is geweest. ze wist dat ik in de bouw zat/ zit maar heeft beloofd binnenkort weer eens langs te komen. Tja en dan moet je wel voorbereid zijn ;).
ook waren er leuke quilts te bewonderen en een enthousiaste dame die beloofd hadden gaan lapjes te kopen ,maar wolletjes dat mocht wel...
en nog een "oude bekende" (voor mij dan ;))

en ook prachtige borduurwerken waren er te bewonderen. helaas vergeten van de meeste dingen een foto te maken. waar ik ook helemaal weg van ben is het mooie breiwerk wat zo ragfijn is en zo heerlijk zacht... maar helaas heb ook daar geen foto van gemaakt .maar heb wel braaf de bolletjes laten liggen omdat ik niet kan kantbreien of hoe dat sierlijke breiwerk ook mag heten. echt prachtig...



we hebben alle hoeken van de zaal bekeken , het was erg leuk. heb genoten , maar wat een indrukken en veel om te zien. (dank aan K en W die me op sleeptouw namen ;) )

                                                                                Noflike dei / fijne dag

7 opmerkingen:

  1. Ha sleeptouw, yn 'e botsauto silst bedoele;-))
    Ja it wie tige gesellig, en no hast wer lapkes foar de DJ, dus dat wurd tiid ast dêr ek wer in pear fan makkest fynst ek net? Dizze wike 2?;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In de botsauto, wat hoor ik nou!!
    Maar wat is er veel te zien he, ik ben zondag geweest, twee schaartjes en 3 panels gekocht om weer Attick Windows van te maken ;)
    Fijne avond !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha fijn dat ik even mee kon genieten,

    Dit patroon van die merklap is schitterend

    groetjes joke en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi "oude"bekende, beetje bijgekomen van Zwolle.
    Wat was het weer geweldig al die mooie kramen en al die leuke mensen.
    Dit is echt iets om ieder jaar te doen als dat mogelijk is.
    Leuk dat ik je nog even tegenkwam, mooie spulletjes gekocht. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk genieten he op de beurs. Ik was er zondag en wat kleine dingetjes gekocht. Ik heb me zelf ingehouden maar oei oei wat mooi soul allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ik ben ook met zus Inge zaterdag geweest. Het was wel gezellig maar zo druk en op quiltgebied was het iets minder vond ik had liever wat meer kramen met stofjes gezien. Nu was er heel veel wol.Ook leuk maar ik brei niet.

    Groetjes,
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha!! Ja wat was het poepiedruk!! Leuk om jullie nog gezien te hebben. :) Wat waren er veel kramen met wolletjes hè! Breien en haken komt echt weer helemaal terug! En kantbreien, meid dat valt echt heel erg mee! Zelfs ik kan het! Gewoon met een eenvoudig model beginnen. Er zijn zat patronen op Ravelry! Kun je tussen het quilten door even afwisselen. :)

    BeantwoordenVerwijderen