dinsdag 14 februari 2012

saai

Ik kan begrijpen dat de huisjes saai beginnen te worden .Maar dat is wel waar ik mee bezig ben. ben met gekregen scraps aan de gang geslagen. Leuk om met andere onbekende lapjes te werken. Bakje koffie er bij en dan maar tekenen, knippen en naaien.
eigenlijk zou ik het eentonig kunnen vinden, maar ik vind het wel rustgevend.
deurtje, dorpeltje, kozijntje, raampje omlijsten, raampje aan deurtje. en nu moet ik nieuwe schoorsteentjes knippen en stukjes lucht...vind ik iets minder leuk werkje maar als dan zo'n huisje weer in elkaar zit geeft dat wel weer voldoening.
nou zit ik echt niet de hele dag huisjes te bouwen, maar heb ook nog andere verplichtingen zoals naar de fysio vanmiddag, boodschappen halen en maar dat is dus minder leuk om over te schrijven ;)
Maar as donderdag is weer bee, daar heb ik helemaal zin in. Morgen wat huishoudelijk werk doen (ook dat moet gebeuren) en dan is het dus bee.     Fijne dag/ noflike dei
                                                         

7 opmerkingen:

  1. Helelmaal niet saai hoor!! Je bent gewoon goed bezig,..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hast moaie restjes!;-))
    Ik wit noch iets wat die besig hâlde kin,mar dat set ik wol efkes yn in mailtsje haha...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tot donderdag en je huisjes zijn niet saai maar leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent maar lekker bezig !
    Tot donderdag !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het ook elke keer weer leuk, het verveelt geen moment. Maar de schoorsteentjes zijn bij mij ook niet favoriet. Maar, als ze eraan zitten, is het weer zo leuk dat je dat vergeten bent.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi je had reactie gegeven op mijn blog, bedankt......
    Ik ben ook bezig met de huisjes maar ga er geen 366 maken, maar een kleiner werkstukje. Maar ze blijven leuk toch???? Groetjes Conny.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je gaat heel lekker door en dat moet ook wel als je de hele serie wil gaan maken, maar ze worden mooi hoor.
    Fijne Bee vandaag.
    Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen