vrijdag 13 januari 2012

moe maar voldaan

Tijden zat ik te dubben wat voor biesje ik zou gaan gebruiken voor mijn huisjes.
. Maar ik ben er uit. het wordt een zwarte bies met een aqua blauw hoeksteentje.
En als je dan toch in de quiltwinkel bent dan is er vast nog wel wat voor je bij ;).
                                          zo mocht ik laatst van Tineke "plakvingerhoedjes" gebruiken en nu zag ik ze in het schap liggen.
Ook mij applicatie naaldjes lijken opeen of andere manier te verdwijnen. Ik zou bijna gaan denken dat de poezen ook aan het quilten zijn geslagen.
 Er lagen ook nog leuke labels voor op de quilt (meestal vergeet ik ze te plaatsen en deze waren kant en klaar)
fijne dag/ noflike dei

7 opmerkingen:

  1. Mast dyn plakvingerhoedjes efkes goed besjin, ik ha al fremde wurden sein....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn mooie bruikbare aankopen! Die plakvingerhoedjes lijken me een uitdaging, als Klaske er rare woorden van gaat zeggen, dan moet er wel iets heel bijzonders mee aan de hand zijn.
    Je hebt de slimste manier gekozen om iets terug te vinden, gewoon nieuw kopen, je zult zien dat de applicatienaalden ineens overal opduiken. Kruipen ze niet stiekem in je speldenkussen? knijp er maar eens heel voorzichtig in als je alle spelden eruit hebt gehaald.
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent mooi geslaagd Anneke, leuk die labels en een goede keuze voor je sashings en blokjes bij je vrolijke huisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie aankoop,
    Zal zeker goed gebruikt worden
    fijn weekeinden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke etiketten heb je meegenomen. en die plakvingerhoedjes zijn echt ideaal. Veel plezier met al je inkopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, de tussenbies is best wel moeilijk kiezen hè, door de veelheid aan kleuren van de huisjes. Jij bent ook leuk geslaagd, wel eens lekker in zo`n quiltwinkel rond neuzen.
    Gr.Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen