woensdag 23 november 2011

appeltaart


Vanmiddag nog een appeltaart in elkaar geflanst. 
de appels moesten nodig verwerkt worden.

Toen deze in de oven stond ben ik ondertussen wat gaan haken.Ik ben nog niet erg blij met het resultaat, maar zal eens proberen hoe het wordt als ik het patroon volg. meestal doe ik maar wat en dan komt het ook wel aardig goed ;)




waarom katten zo eigenwijs zijn???... wil ik een leuke foto maken, draait ie zijn kopje weg...nou ja, volgende keer beter, Cyp?    Nou ja, straks voor wat lekker voer wil hij misschien wel leuk poseren ;)

                                                                Fijne avond/ Noflike jûn

5 opmerkingen:

  1. ja dus, bist al besig....
    Lekker appeltaartsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. piepheerlijke appeltaart, en dat haakwerk komt vast goed

    knuf mieke

    kom je eens bezoek?
    culipatch.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmmm, dat ziet er lekker uit en dat haken komt ook wel goed. Heerlijk zo'n eigenwijze kat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zal wel weer een leuk haakwerkje worden en ja katten, zo zitten ze in elkaar.
    Lekkere taart jammer dat ik hem niet kan ruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yummie, wat ziet dat er lekker uit. Jammer dat het nog zo lang duurt tot de volgende bee, tegen die tijd is het wel op, denk ik?
    Of ....

    BeantwoordenVerwijderen