vrijdag 1 oktober 2010

appeltjes

Hoe het kan dat we allemaal beestjes in onze appels hebben... ik weet het niet maar ik heb even in rond gevraagd bij de buurtjes en de meesten hebben dit probleem.
ze vinden het hier goed vertoeven zeker.

Ik heb wat met de instellingen zitten klungelen en kan nu mijn gevolgde blogs (nou ja 25 van het hele stel ) in beeld krijgen. (dat hadden de meesten van jullie natuurlijk allaaaang ontdekt)
Maar anders was ik er nooit mee aan het klungelen geslagen, maar mijn foto's kan ik nog steeds niet opladen.
ligt dit nu aan mijn computer of zijn er meer mensen met dit probleem...Ik heb ook niet met de instellingen zitten "spelen".
nou ik wacht nog maar even af of de funktie binnenkort ook weer gaat werken.


oke, op de laptop van hubbie werkt het dus wel.
dit is mijn zielige opbrengst. Maar snel verwerken voor ze allemaal verrotten.
fijn weekend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten