woensdag 17 maart 2010

Toch maar weer eens zitten stoeien met de instellingen, ik geloof dat het nu beter is dan het was. zoniet dan zet ik het wel weer terug.
Vandaag was er stoffenmarkt in Leeuwarden. Daar wilde ik wel naar toe maar het is er niet van gekomen. De buuf had andere plannen en ik had alleen geen zin en ...ze had nog genoeg stoffen waar nog wat van gemaakt moest worden.
oeps, ik ook nog wel,. dus heb ik maar besloten om thuis te blijven en het geld uit te sparen voor een volgede keer.
Volgende week gaan we even samen verder met ons regiodag blokje.
want daar is nog niet veel meer mee gebeurdt

3 opmerkingen:

  1. Ik bin ek hingjen bleaun yn it earste blokje, komt nog wol mar Ruke hat er al in stik of 6!
    De lapkesmarkt wie ik helendal fergetten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O,ja folgens my ha se ek wat feroare want ik ha um no ek op de nye ynstelling en ha ek gjin problemen meer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om met je buuf dit soort uitstapjes te ondernemen. Fijn ook dat er in Leeuwarden nog een stoffenmarkt is. Ik ga graag je blog volgen. Dag, Lilian

    BeantwoordenVerwijderen