dinsdag 23 februari 2010

dom, dom.


gister bij het bezoeken van mijn schoonzus had is mijn fotocamera even mee genomen om even te laten zien wat ik allemaal aan foto's van onze poezenbeesten had.
Dat idee was op zich nog niet zo raar. Eigenlijk best een leuk idee , daar mijn schoonzus de poezenbeestjes ook erg kan waarderen.
en aangezien onze poezenbeestjes nog al NIET gek op bezoek zijn (ze spurten alle kanten op als de deur open gaat. een onder 't bed en de ander achter de bank)
het is erg jammer want de buurmeisjes willen nog wel eens om de hoek komen om de poezen te zien, maar zoals al genoemd, de poezenbeesten schieten weg bij enig idee van onraad. (lees bezoek)
Maar gisteravond toen ik weer thuis was en me lekker had geïnstalleerd bij het houtkacheltje (het was guur weer gisteravond) ging er een telefoontje.." zeggeh...ben jij niet wat vergeten???"nou ik mezelf kennende is dat niet vreemd... maar ik kon er even niet op komen wat ik dan wel vergeten was...
mijn fototoestel dus. nou nu kan ze nogmaals rustig alle 200 foto's bekijken zullen we maar zeggen. ;p
vandaag braaf naar de fysio geweest ondanks de verkoudheid, wel een beetje minder zwaar mijn oefeningen gedaan, maar ik was er wel!
thuis gekomen nog even gekeken of er mail was en daarna een "molletje" gehad en even geslapen.

2 opmerkingen:

  1. Soe ek krekt wat wêze foar my om it lizzen te litten.Hoe ist eigenlijk ôf rûn mei dyn sjitpistoal?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe krijg je het voor elkaar om die pop zo mooi op de foto te krijgen.
    Knap dat je wel naar de fysio bent geweest.
    Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen