zondag 15 november 2009

kadootje


een paar weken terug was ik ik Slowakije...en kreeg er hele leuke post vanuit Nederland. zo Lief! ik wilde jullie even laten zien wat het was.

een rustig moment van onze nieuwe poezenbeesten.
maar op dit moment ligt de een op de bank en de ander onder de tafel. ze hebben net een waarschuwing gehad van Smokey die niet op hun wilde spelletjes gesteld was en even haar autoriteit laat gelden.

Vanmorgen moesten we wat vlot op want het de beurt van DH om te kosteren. Alleen was ik in de haast vergeten alles weer in de koelkast terug te zetten.en hebben ze dus een extra hapje genuttigd aan Hüttenkäse. zij blij ik minder...Stom van mezelf natuurlijk...Zal er volgende keer om proberen te denken.
de andere poezen kwamen niet (meer) op het aanrecht.Dat had ik ze al afgeleerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten