donderdag 15 oktober 2009


nu eerst een bakje thee, ik maal er zo'n rommeltje van...hele middag zitten klungelen met continentaal breien, op de rondbreinaald

breien op de rondbreinaald valt niet mee als je een gewone naald gewend bent.
dus het wormpje wat op de naald tevoorschijn kom is dan ook met heel wat aandacht gemaakt. Maar toch ben ik dus steken verloren. Vanmiddag in de zon viel me dat dus erg op.
ik zat heerlijk in de zon achter het raam te breien en dat gat begon me dus steeds meer te storen. heb dus alles weer op gezet maar nu op mijn gewone rechte naalden.Nu ga ik het nog een keer proberen met rechte naalden http://www.youtube.com/watch?v=XuRLFl36tDY

2 opmerkingen:

  1. Succes mei dyn breidsjen Anne, wat hast do dêr in leuk doaske met thee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke, het is wel een geweldig kleurtje maar lastig om goed te zien of je een steekje hebt laten vallen.
    Dus dat rondbreien is niet zo geweldig, dan maar gewoon op normale pennen proberen.
    Met dit garen kun je ook helemaal niets uithalen.
    Veel succes en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen