woensdag 6 mei 2009

oeps, he did it again!!!


Soms kan ik die kleine kater van me wel wat doen... maar dan moet ie er wel zijn om hem wat te doen.
Hij bleef de laatste tijd weer heel braad bij huis en we hebben het weer aangedurfd om hem even alleen buiten te laten. STOM dus... nu ben ik alle stukken weiland ,langs gelopen heb lopen roepen en met sleutels lopen rammelen (daar kwam hi vroeger steevast opaf) Maar ik denk dat het weer een onrustige periode wordt.
grr wat kan zo'n dier je dan bezig houden.
dat zal wel weer een onrustige nacht worden.. steeds weer kijken of hij inmiddels "it pead werom" gevonden heeft...
Het valt niet mee voor hem om de weg terug te vinden...Hij mist een oogje en zijn "goede"oogje heeft een witte vlek, dus ook een enorme beperking.

1 opmerking:

  1. Ik hoopje dat er gau wer werom komt, want it is net in noflik gefoel at sa'n bistje fuort is.Groeten Klaske

    BeantwoordenVerwijderen