donderdag 2 april 2009

Wommels


Gister naar Wommels geweest.
daar was een tentoonstelling van handwerken van de plattelandsvrouwen"vrouwen van nu"
daar heb ik nog wat oudehandwerkboeken kunnen kopen.
Heb vanmiddag even in de zon een paar boeken door kunnen bladeren.
ik vind het erg leuk m te zien wat er allemaal in de tijd veranderd is en wat ik ooit gemaakt heb op school aan handwerkjes.
Mijn moeder vertelde me deze week dat ze ook nog een popje van me had gevonden die ik ooit op de lagere school had gemaakt. na lang piekeren kon ik het me nog herinneren.
als ik hem weer heb zal ik hem wel eens plaatsen.
ook heb ik nog een kippetje gekocht. ik zie ze op het prikbord reglmatig maar dan wat groter.
hier waren stofjes bij en een patroontje, wel een schattig kipje
Vanmiddag naar lithurgisch bloemschikken geweest..
Vind het zelf wel aardig gelukt en we hebben dit keer allemaal het zelfde stuk gemaakt.(of bijna dan, ieder doet het toch op haar eigen manier.

1 opmerking:

  1. Hoi Anneke, leuk spul op de kop getikt, wat heb je er nog onder verstopt? Lapjes. En alweer een mooi bloemstuk erbij.
    Moet het kippetje ook nog af van de week.
    De bladen en boekjes komen mij ook heel bekend voor, lekker even lezen.
    Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen