dinsdag 17 maart 2009

zo moe


Nadat ik mijn fietstas terug gevorderd had, want Smokey is gek op nieuwe plekjes, kon ik vanmiddag naar de Fysio in Franeker. Dus smokey van de tas , tas vullen met sportkleren en hup op de fiets.
gelukkig had ik mijn fiets de hele nacht aan de lader gehad en kon ik er weer tegenaan (meende ik).
Maar waarschijnlijk heb ik de stekker er niet goed in gedrukt en was de het opladen niet gebeurd. Omdat het in het fietsenhok wat kouder was dan er buiten was het tellertje ook nogal beslagen en kon ik dat dus niet goed aflezen. Toenik in Franeker aankwam voelde ik al dat het zwaar ging fietsen. Nee toch, hè? het zal toch niet waar zijn??? Ja dus. Helemaal leeg! nou ja dan maar niet te veel uitsloven bij de Fysio en op eigen kracht maar weer terug.
Ik voel het aardig in mijn spieren en heb erg vermoeide benen.
Maar thuis gekomen lekker in het bad gegaan en ff rustig aan vanavond, hoef gelukkig niet meer weg.
Misschien nog even een handwerkje en dan lekker op de bank.
En natuurlijk straks even controleren of het stekkertje nu wel goed geplaatst is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten