woensdag 15 september 2010

wordt er nog wat gedaan?

Tja dat is een goede vraag. Deze jongen vraag momenteel nog al wat aandacht omdat zijn baasjes zo nodig op vakantie moesten. : )
Ik ben dan ook wel weer zo dat ik een poosje bij hem ga zitten. Er lagen nog wel wat tijdschriften van de bee, dus ik had er wel leesvoer.
Maar ik blijf er bij dat Oskar erg op onze Cypert lijkt. alleen heeft Oksar een donkere voorpoot. qua gedrag hebben ze ook veel van elkaar het zijn allebei erge "eamelkonten. " (ze praten nogal veel ; ) Maar zijn wel erg lief. en als je (perongeluk) op ze gaat staan krijsen ze enorm! ( ze verwachten ook dat je ogen in je achtehoofd hebt en ze ziet staan als ze achter je geslopen zijn)

en verder rommel ik wat aan. vooral nu met de foto's en het blog.
en morgen quiltbee,  ik zou wat meenemen voor bij de koffiedus daar zo meteen nog even mee aan de gang.
en toe wilde ik nog wat onder de foto zetten maar dat wil dus niet lukken.zucht.....
dan zo maar proberen...zou het goed komen?
ik heb ook een nieuwe uitdaging...PIF.
en ik wil graag leren spinnen. Dat laatste is al zover dat ik het spinnewiel heb mogen lenen van iemand uit onze gemeente. Ze heeft er een zak wol bij gedaan, wat erg lief is.

"Voor wie er niet zo mee bekend is: P.I.F. betekent Pay It Forward. Je krijgt een cadeautje van een medeblogster en op jouw beurt zoek jij weer drie mensen die jij kunt verrassen met een pakje. Hiernaast stuur je een verrassing terug naar degene van wie je het pakje kreeg. Het leukst is natuurlijk om een zelfgemaakt cadeautje te sturen " dat stond bij Jente.
Ik had het al bij een paar mensen gelezen en het leek wel wel leuk om mee te doen...
Nu moet ik "alleen" 3 mensen vinden die ook met mij willen "PIFen"  Nou niet allemaal tegelijk...maar het zou al wel mooi zijn dat IEMAND denkt....hé dat lijkt me nou leuk! .... En dat die gene zich ook meld natuurlijk , ha ha. Maar dat spreekt voor zich. schroom niet...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten