donderdag 23 november 2017

terrug van weggeweest

Te lang geleden, maar nog steeds "in de lucht"
Het gaat niet allemaal voor de wind en hier en daar word dapper mee geworsteld, maar daar ga ik jullie verder niet mee opzadelen.
Maar wel nogprojecterenasje gemaakt.
Hier ben ik erg blij mee, qua kleurtjes en model
Na de laatste bee hebben wenog een bezoekje aan Miranda En nog naar Sneek geweest, hier zit iemand die een qultwinkel heeft over genomen, daar heb ik deze lapjes gescoord

Met goede aanwijzingen van een beemaatje hadden we het gauw gevonden .
fijne vakantie voor wie vakantie hebben/krijgen ,
en ik probeer mijn leven te beteren ...
zal zelf proberen wat oude projecten weer op te pakken . Oan ' t sjen, tot kijk

2 opmerkingen:

  1. Fijne vakantie??? Na de laatste bee??? Heb je dit blogje eerder geschreven en nu pas gepubliceerd? In elk geval fijn dat je er weer bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In elk geval gezellig dat je weer een blogje hebt geschreven Anneke. Fleurig tasje heb je gemaakt. groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen