maandag 27 maart 2017

momenten van geluk

😉momentje van geluk, zo heet het blog van een vriendin.
nou die heb ik de laatste dagen wel gehad,
De regiodag net weer achter de rug en ook de beedag de week ervoor was weer eg gezellig....
maar had ik dan geen tijd om even te bloggen? vast wel, maar het is me even ontschoten...sorry...
maar hier een beknopt verslag van het gebeuren.van de bee.
 Jellie pakte uit met haar mooie quilt. hier wordt ik toch zo blij van, vrolijke kleuren en ook nog zo'n goed beheersen van de machine..wil ik ook... er zal een tijd komen dat de vingers het niet meer voor elkaar krijgen dit met de hand te doen...
 en dan nog, als je zo goed met de machine om kan gaan... respect...

 ook al van die mooie blokken, je hoort onze Ruke niet overal bovenuit ( daar hebben we weer anderen voor *U* )maar langzaam aan komen er weer de leukste werkjes uit de tas ...zo leuk...
 maar ook van andere vormen van textiele werken wordt er niet geschuwd op onze bee ;)
breinaalden en haaknaalden doen net zo vrolijk mee
 en de borduurnaald niet te vergeten...ooit ...hoop ik dat ik net zo mooi kan borduren als Tineke...maar dat zal nog wel jaren van oefenen vergen...maar hopen kan altijd ;)



 zo nu ga ik er weer een eind aan breien ;) . het is te mooi weer en ik ga zo met een vriendin bijkletsen en ondertussen een wandeling maken.
  fijne dag, noflike dei

6 opmerkingen:

  1. Mooi werk van de bee, je zal nu wel wandelen rond je dorp.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk wandelweer.
    Jammer wel dat er tijdens de wandeling er geen steekjes gezet kunnen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joepie, ik heb jouw blog terug gevonden, was verdwenen uit mijn leeslijst, ik zet je er vlug weer bij!
    Wat een leuke bee werkstukken laat je weer zien, groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kinst aasen krekt sokke moaie blokjes as Jellie meitsje!!
    Mar flink wat kilometerkes oefenje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat bijzonder dat jij Meintje gekend hebt, dank voor je reactie!

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen