maandag 18 april 2016

hai daar ben ik weer ( eens)

 zelf ben ik nog steeds met de DJ bezig, en ik ploeter lekker door.
ik heb geen haast en vindt het steeds weer een uitdaging om zo'n blokje in elkaar te prutsen...de enen gaat natuurlijk makkelijker dan de ander...
maar ook andere dingen worden ondernomen... de tuin is weer even een "dingetje"
 ook het bloggen op mijn computer... ik hoop dat het een beetje gaat lukken, anders zal ik mijn notebookje weer tevoorschijn moeten halen...
maar de buuf en ik , we zijn naar de handwerk tentoonstelling in Wommels geweest...en wat waren daar weer leuke dingen te spotten...ik laat jullie even mee genieten
 mooie kleuren en prachtige blokken
mooi met vouwwerk.


creatie van de getalenteerde buuf

en ik hoef deze zeemeermin echt niet om de hals, maar ik vind het super mooi gemaakt. kunstig....

en ook op het podium was genoeg te bewonderen...
en de winkeltjes achter riepen natuurlijk ook naar ons, maar buuf was sterk en ik... ik ben voor de bijl gegaan , twee lapjes.. voor DJ... *U*
die kwamen dus van het Quilters Hûske
 maar nu zal ik nog een blokje voorbereiden, want de bee zit er ook weer aan te komen deze week...
groetnis.

3 opmerkingen:

  1. Heel slim om een blokje voor te bereiden voor de bee! Mooi werkjes in Wommels! Jou buuf kan er wat van. Tot donderdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was dus wel de moeite waard om een kijkje te nemen in Wommels.
    Naaste de deur, maar ben er deze keer niet geweest.
    Succes met de DJ blokjes
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen