donderdag 28 januari 2016

daar was ik weer

een poosje afstand van het bloggen genomen, drukte,
 en andere beslommeringen die me bezig hebben gehouden,
 maar dat wil nog niet zeggen dat er hier niets gebeurd hoor ;)
natuurlijk de kerstdagen met familie gehouden en de jaarwisseling rustig samen. de poezen waren erg gestressed dus ben ik lekker bij hen gebleven.
maar er werd me gevraagd hoe ver ik was met mijn blokjes van Dear Jane...
 nou die heb ik dus hier en daar vandaan gevist en op de foto gezet
 sommigen met de machine en de meesten met de hand
 en  ook onze verjaardagen werden gevierd. we kregen erg leuke kadootjes  oa deze doos, gevuld met heerlijke dingen van de slager...

 ook prachtige kaarten
 en nog meer kaarten

 dus fijne verjaardagen en super verwend...

prachtige tulpen, echt genieten.

en hyacinten, deze waren favoriet van mijn vader...
 en natuurlijk de verjaardag lapjes.  bedankt allemaal, ook voor alle leuke kadootjes die niet op de foto staan ;)
noflike dei, fijne dag

7 opmerkingen:

  1. Wauw jij bent goed verwend zeg. Mooie stofjes, kaarten en een goed gevulde doos. Jammie.
    En wat ben jij ver met je dear jane.
    Ziet er geweldig uit maar in het echie denk ik nog mooier.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi je DJ blokjes zo bij elkaar! Nog gefeliciteerd voor jou en je hubbie! Leuk al die voorjaarsbloeiers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je bent niet vergeten :) ziet er allemaal heel gezellig uit....o en lekker:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige JD blokjes.
    Noch fan herte mei de jierdy's.
    Lekker pak fan de slachter, mooie lapkes en fleuriche blommem.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom terug op je eigen blog, leuk weer de groei van de DJ te mogen zien.
    Zo te zien zijn jullie verwend op jullie gezamelijke verjaardagsviering, ook je handwerkvriendinnen hebben je niet vergeten, prachtige kaarten en heerlijke lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha! Gelukkig, daar ben je weer😊 Je hebt al heel wat blokjes! En mooie lapjes heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moaie blokjes, moaie lapkes en die doaze mei fleis is ek net mis! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen