woensdag 16 september 2015

tentoonstelling Deventer

zo leuk, ....ik kreeg de kans om mee te gaan naar Deventer.
wat een mooie dingen waren er te bewonderen. eigenlijk tijd te kort.
bij de ingang stond er al wat leuks te wachten...ja leuk al die blokken maar kijk....
de hele auto is bekleed met leuke blokken... grappig...
natuurlijk is dit maar een klein deeltje van alles wat er te zien was...








 wat details van een quilt


 er waren erg mooie quilts en natuurlijk ook die mij minder aan spraken. maar des al niet te min bijzondere werken...en ook smaak veranderd ...was ik eerst alleen maar helemaal *fliefd* op het traditionele, moet ik bekennen dat ik art quilt ook steeds meer ga waarderen...  
kijk eens wat bijzonder....

en zo was er nog meer werk te bewonderen wat "draagbaar" was...
ook zijn we de DJ quilts nog gaan bewonderen in de synagoge...
en ook nog een lezing van Lies Bos kunnen volgen...
maar wat een indrukken en wat een info...
was een top ervaring....drie dagen bij moeten komen...maar dat was zo'n beetje ingecalculeerd...


3 opmerkingen:

  1. Het was een erg mooie tentoonstelling. Voor ieder wat wils toch.
    Ik heb er ook van genoten.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kleurenpracht Anneke, kan me voorstellen dat je hebt genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te zien aan de mooie foto,s was het idd. G
    enieten in Deventer...

    BeantwoordenVerwijderen