dinsdag 14 juli 2015

de tiid hald gjin skoft

voor ik het in de gaten heb  is er al weer een maand om...waar blijft de tijd...
omdat er dus al weer een maand verstreken was kreeg ik een berichtje van Elza  "kom je ook weer naar de bee in Harlingen? "
Tja dat was eigenlijk niet zo'n slecht idee. het was al weer een poosje geleden dat Jane en ik een date hadden.
Dus vanmorgen een rondje gelopen met een vriendin en daarna snel nog een blokje gesneden.
Daar aangekomen trof ik deze vrolijke blokjes in een bakje aan ;)

 en er werd druk aan een applicatie gewerkt

ook zag ik mooie stofjes en prachtige rozetjes  :) daar word ik wel blij van....
 ook de hexagonnetjes zijn hier wel vertegenwoordigd

 en nog meer hexjes
 maar ook sterretjes. netjes gestempelde sterretjes... net mijn maat ;)....
maar er was ook een vreemde eend in de bijt  ;)
Elza was een rokje aan het haken met vrolijke kleurtjes...
nu ga ik de boel aankant doen. het wordt te fris buiten .
fijne avond, goeie jûn. 

2 opmerkingen:

  1. Leuke foto's hoor Anneke, het was gezellig druk vanmiddag.
    Best veel werkzame handjes. Groetjes en wie weet tot de volgende maand.

    BeantwoordenVerwijderen