donderdag 22 november 2012

breicafé

Vandaag was er weer een bijeenkomst van de dames van het "breicafé".
we zitten gewoon in de huiskamer bij iemand maar toen de opzet van het groepje er was moest het een naam hebben ;) dus breicafë dan maar.
de dames maken de mooiste dingen, truitjes en mutsjes voor het goede doel en ook de kleinkinderen van de meeste dames worden ook goed bedeeld. 
Ik was gister bij de action en zag een grote knot garen liggen die ik niet kon weerstaan. Vanmorgen er mee aan de haak geslagen... maar dat was niet wat ik er van verwachte. dus dan maar breien.
ik had zelf een stel nummer 8 naalden, maar het werd wat stijfjes. Een van de dames was in het bezit van naalden nummer 10 en mijn oude werkje was snel weer afgehaald.
hup op nummertje 10 verder...en zie het resultaat

6 opmerkingen:

  1. al in aardich begjin, wat mat it wurde ???
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik zag het ook Zpagetti bij de Action! Kunnen jouw handen het aan met zo'n dikke naald? Wat gaat het worden? Vertel, vertel......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me echt gezellig zeg! Mag ik ook komen? ( beetje ver, grapje) Mooi, dat garen. Ga ook eens kijken bij de Action hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, en zo krijgen jullie van elkaar inspiratie
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, je hebt het gevonden! Leuk he, dat de action dat ook al allemaal heeft. Veel succes, denk om je polsen en maar lekker breien. Wat wordt het?
    Groetjes van Rommy

    BeantwoordenVerwijderen