dinsdag 11 september 2012

schrik er van

 
terwijl ik weet dat ik wat in de oven heb, schrik ik als de bel van de kookwekker gaat.
 
 De appeltaart is klaar. De eerste kan er uit
 de tweede is er iets later in gekomen en is ook wat hoger, dus die mag nog even terug is de warme oven.
kan ik nu met mijn lapjes spelen totdat hubbie thuiskomt, dan gaan we even een ziekenbezoekje afleggen en de appeltaart brengen. Nou is een bosje  bloemen ook heel leuk, maar ik weet dat de gene die het krijgt ook erg dol is op appeltaart....
 fijne dag/ noflike dei

5 opmerkingen:

  1. Daar knapt een mens van op, van zo'n heerlijke taart!
    Ziet er likkebaardend lekker uit.
    Groetjes!

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmmm, sjocht er lekker út!! Ik baal dr fan dat we gjin appels oer ha fan 'e beam..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmmmmm, heerlijk taartje en ik weet dat jij zalig bakken kan, uit ervaring, ik heb al heel wat heerlijks van jou mogen proeven, ik denk dat de zieke opknapt van deze gulle gave, een heerlijke dosis appeltjes, die kunnen alleen maar goed doen.

    BeantwoordenVerwijderen