woensdag 15 augustus 2012

moe

 Hallo allemaal, het weer heeft zo'n vat op me dat ik 's nachts minder slaap en overdag duf ben.
handwerk komt met mate door de vingers. zien jullie Moarke duf kijken...nou zo voel ik me dus vaak ook.
 en dan...moet ik even een tukje doen, net als Moarke.
Maar vanmorgen ben ik gezellig naar Elza geweest. Ik had nog steeds een kadootje liggen voor haar verjaardag. Ik kwam helemaal op het goede moment want de bramen zagen er uit alsof ze van de struik zouden springen. Toen hebben we er maar een zakje onder gehouden, zodat ik er een paar mee naar huis zou kunnen nemen.
Natuurlijk had ik genoeg te bekijken , want Elza maakt de mooiste dingen. (kijk maar op haar blog)
En mijn buuf Willy kwam afgelopen week langs om haar vingerhoedjes te tonen.Ik mocht jullie laten meegenieten, Buufie heeft zelf geen blog. 
Mooi, hè? ze is op de helft.het wordt een heel vrolijk geheel zo. Misschien zie je er een bekend lapje tussen zitten ;-) 

foar straks lekker sliepe / slaap lekker zometeen

4 opmerkingen:

  1. As it wer koeler is, komme de lapkes fansels.
    Welterusten.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke hebben de bramen thuis nog gehaald?
    Het is hier lekker opgefrist van de onweersbui.
    Mooie vingerhoedjes.
    Het het poppendekentje zover klaar, kan het er mee door? Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het eerste deel klinkt en ziet eruit zoals het hier gaat met de warmte. Waren de bramen lekker?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja de katten hadden het er zelfs zwaar mee. Lekkere bramen, hier lopen de frambozen op hun laatste benen (2e bloei). Mooie quilttop van de vingerhoedjes,- leuk dat buuf ook quilt-, veel op te zien.

    BeantwoordenVerwijderen