maandag 14 mei 2012

broer Oscar

 het broertje van Cyp zat een paar dagen zonder personeel, of ik hem zo nu en dan  zijn natje en droogje wilde klaarzetten...Tuurlijk Oscar, jongen, we laten je heus net voorbij gaan ;)
soms moeten we echt even goed kijken of het Cyp is of zijn broertje

Oscar zijn tekening is een beetje anders maar hebben wel het zelfde miauw geluid
Zijn personeel is inmiddels weer thuis, dus de oppas ronde was maar voor een paar dagen.

Morgenochtend wordt als het goed gaat mijn CTS aangepakt, hopelijk kan ik binnenkort weer wat doen met mijn handen.    fijne avond/ noflike jûn

5 opmerkingen:

  1. Sterkte moarn, uit soe moai wêze ast aasen wer lekker nifelje kinst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte, en dat it helpe mei.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoepies
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte vandaag voor jou! Ik hoop dat je goed geholpen wordt en je over enige tijd weer optimaal gebruik kunt maken van je pols.
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anneke ik hoop voor je dat het inmiddels achter de rug is en alles gelukt is, nu rustig aan en straks succes met het oefenen.
    Groetjes kaartje is onderweg.

    BeantwoordenVerwijderen