vrijdag 18 mei 2012

als je handjes niet willen

dan moet je maar ander vertier zoeken, dus toen DH mij gisteravond vroeg of ik mee wilde naar Zwolle en omgeving voor handel, was ik daar wel voor te porren.
helaas heb ik het fototoestel vergeten maar we hebben mooi buiten koffie kunnen drinken in het zonnetje. Ook nog door andere plekjes gekomen waar we nog nooit geweest waren, een mooi kasteel gezien. maar ook hiervan geen foto...morgen beter hoop ik.
Dan gaan buuf en ik op http://www.friesekunstroute.nl/home.
In Jorwert hangen quilts en er zijn nog meer leuke adresjes om even om het hoekje te kijken.
misschien zit er iets voor jullie bij.
          noflike jûn/ fijne avond

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n onverwacht uitje met je eigen DH. Een heel fijne struuntocht met buuf! Prettige zaterdag!
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En hjoed net it tastel ferjitte!!!!
    Folle wille tegearre!

    BeantwoordenVerwijderen