vrijdag 4 november 2011

workshop

Vandaag zijn buuf en ik naar een workhop in Jorwerd geweest samen met Ruke van de bee.
we hebben erg goed ons best gedaan maar het was een minder vlot werkje dan we hadden verwacht.
eerst hebben we het blok getekend, en toen nogmaals voor de patronen en toen alles nog eens in het klein zodat we alles in konden kleuren en zo het ontwerp maken zodat het blok op zijn voordeligst uit zou komen.

Natuurlijk heb ik foto's gemaakt van het ontwerp maar mijn blokje was nog niet af. Ruke en ik zijn halverwege gestrand en Willy was niet meer te stoppen, maar omdat ze met mij mee reed had ze even geen keus ;) en zijn we om een uur of 3 weer huiswaarts vertrokken.
sorry de foto is wat onscherp, maar het blokje is dus nog niet af en natuurlijk helemaal niet de juiste stofjes mee genomen, dus dit is maar een proefblokje (lees een leuk speldekussen)
tot binnenkort, noflik wykein

2 opmerkingen:

  1. Sjocht er leuk út Anneke!! Soe moai wurde mei batikstoffen..Noflik wykein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap werk. Ik snap niet eens hoe je die stukken stof aan lekaar krijgt ;(

    BeantwoordenVerwijderen