zaterdag 10 september 2011

leuke post

Vanmorgen was mijn mannetje erg druk doende met het weghalen van de zonnebloemen. ze werden erg lelijk. Nu ben ik ze aan het drogen voor de winter, zodat de vogeltjes er nog wat aan zullen hebben


 vanmorgen was er leuk post, een leuke envelop, gauw kijken wat er in zit.

kijk eens wat een schattig lapje, en een lief briefje erbij

 Hartelijk dank, Annie. Schoot even vol toen ik de tekst las en dacht even aan mijn eigen geluk.
moet nog wel even inspiratie op doen en nog even de gedachten laten gaan over wat ik er van ga maken.
Maar het is een schattig lapje, prachtige lieve vogeltjes.
nogmaals dank.
 nu er een heerlijk stukje zwarte modder los is gemaakt heeft Moorke daar  heerlijk in liggen rollen
Tja dan is er ook weer een tijd om te wassen...
Noflik wykein / fijn weekeinde

4 opmerkingen:

  1. Sjoch, sokke vlofkes mei wolris faker op de doarmatte lizze!
    Noflike snein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk lapje..altijd leuk zulke post. leuke foto;s :)

    tot donderdag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief het lapje en mannetje weer druk bezig.
    Heerlijk vinden de katten het om in de modder te rollen.
    Heb de appels geplukt en nu verder met de taart en de appelmoes die van jullie appels is op en smaakte super.
    Groetjes Elza.

    BeantwoordenVerwijderen