woensdag 17 augustus 2011

gevallen vruchten

Het appelboompje in onze tuin heeft genoeg van zijn zware last. nu vallen er dagelijks appel naar beneden.
Om de wespen voor te zijn moet is snel zijn, maar ik heb al best veel van de grond geraapt.
dus is mijn lieve pa aan he schillen geslagen en dit is het resultaat.


meestal maak ik plaat taarten, het werkt sneller en geeft meer opbrengst. Wat lief en ik zelf niet nuttigen wordt naar de buurtjes gebracht. Die laten ons nooit zitten met de taart, ze vinden er wel een plekje voor ;)





dus deegje gemaakt  (eigenlijk twee, want ik had zoveel appels dat er een tweede in de oven staat




en zo komt de taart er dan weer uit. en de  andere is de oven in geschoven.
Nu komt het minst leuke werkje nog... de afwas...
En eigenlijk zou ik nog wel een taart in de oven kunnen doen  ware het niet dat ik door mijn boterbergje ben.

ben even niet veel aan het handwerken... kan er even niet toe komen. teveel andere dingen die me momenteel bezig houden. En ook hier moeten zo nu en dan wat huishoudelijke dingen gebeuren en dan heb ik weinig fut meer voor wat anders, behalve slapen.
noflike jûn /fijne avond

























5 opmerkingen:

  1. Ik wil je buurvrouw wel zijn, dat ziet er heerlijk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wa soe d'r moarn traktearje?;-)))
    Maar uuuuuuuh, dien trechterding werkt perfekt!!! Gjin geklieder, super!!!
    Oant moarn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaa JAAAAAAA de appels zijn rijp !!!!! Zal ik je m'n adres mailen? Je bent morgenochtend in de buurt. Krijg je van mij een lunchpakketje in ruil voor taart *grijnst heel breed en watertandt heftig*

    BeantwoordenVerwijderen