zaterdag 23 juli 2011

warhoofd

vaak ben ik zo chaotisch dat ik dingen argeloos neer leg en niet weer weet te vinden.
zo ging het afgelopen donderdag natuurlijk ook...
Na de Bee had ik de de fotocamera in de auto gemikt, al kletsende en niet oplettende...
Thuis gekomen had ik het meeste uit de auto gehaald, maar niet mijn foto toestel.
"dus straks maar even een blogje schrijven" ging het door me heen. geen probleem.Maar daarna kreeg ik bezoek.Maar hier zijn de foto's dan eindelijk.
                                         
                                                       Tineke heeft weer een mooie applicatiequilt gevonden om te maken

Marjan heeft haar "beweging"top af

een warhoofdig iemand had het armpje van een muisje vergeten, zodat die arme ziel nog niet compleet naar huis kon gaan. al was het wel fijn dat daar zijn armpje terug werd gevonden (was even bang dat ik het niet gemaakt had terwijl ik dat toch bijna zeker wist) met een beetje geluk mag dat vanavond aan gezet worden.
                                                                                                   
                                                                                                                                        Willy haar blokjes zijn bijna allemaal klaar.
Marjan had nog eentje die klaar was, maar ik krijg em niet gedraaid meer, sorry.

Corry was theepotjes aan het doorpitten

deze is ook al zo mooi geworden.
Natuurlijk waren er meer  dingen om op de foto te zetten,
maar ik had mijn batterij leeg. dus jullie snappen dat alles niet eens is vastgelegd.
sommige blokken kregen wat advies, want het valt niet altijd mee om thuis te bedenken hoe je verder wilt of wat er mogelijk is (fijn zo met de Bee er even over praten doet soms de boel in een ander licht zien) en ander blokken werden geprezen omdat ze zo mooi waren geworden. Maar daar laten we later wel weer wat van zien.ook zijn er nog foto's bij Tineke te bewonderen en misschien zijn er nog meer Bee dames die nog een blogje posten, al is het vakantie en hebben de meesten van ons ook andere leuke dingen gepland in deze vakantie, zodat het posten van een berichtje er wel eens wat bij in schiet.
noflik wykein en tot binnenkort.

4 opmerkingen:

  1. Anneke wat hebben jullie weer prachtige dingen gemaakt en laten zien.
    Jouw muisje komt er ook wel.
    Succes en groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat in leaf muske! Kreit der ek nog klean oan?
    Post precies in myn interieur ahum!!
    Noflik wiekein noch!
    Leafs fan Rommerdebom

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zolang je maar niet vergeet te komen opdagen op de bee, is al je warhoofdigheid door de vingers te zien ;-)
    Heeft muis inmiddels een arm aangenaaid gekregen?
    Leuk om die huisjesquilt te zien, die had ik gemist doordat ik te laat kwam, van wie is die?
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik herken er niks van (van dat warrige) (maar niet heus). Tis wel weer zielig dat je die muis in dr niksie laat zitten met 1 arm. Geef haar anders even een omslagdoekje. Het arme beest gaat het wereld wijde web over, de mensen zullen wel denken.....
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen