zaterdag 30 juli 2011

ritje handel.

Manlief had een handeltje gedaan op marktplaats en wilde wel gezelschap onderweg.
Hij wilde daarvoor zelfs wel even omrijden langs de kringloop in Emmeloord.
Nou daar ben ik wel voor te porren, en kijk eens wat een mooie buit. een Burda met patroontjes voor poppenkleertjes  (had ik zo nodig voor het kadootje voor buurmeisje, maar misschien voor de volgende keer;)) Katoentjes om te haken en nog wat oude Knips voor een maatje meer. wat wil ik nog meer ...

en nog een paar kookboekjes  ja ik weet het ik heb er al heel veel maar vind het gewoon leuk om te lezen
Ik kan nooit genoeg krijgen van recepten en zo nu en dan wat uit te proberen of me te laten inspireren.
Tja en dan kun je die grote maten kleding wel weer gebruiken....*U*
Nou ja, ik ben wel blij met mijn aankoopjes  en  manlief ook met de zijne (autobanden, vind de mijne leuker...)
Fijn weekend/ Noflik wykein

4 opmerkingen:

  1. Eetjes en knutsels perfecte combinatie. Ik heb hier ruim een meter aan kookboeken. Dat was ruim 2 meter maar heb een bult weg gegeven die ik niet gebruikte. Ik kan er uren in bladeren. Dus mijn motto is van lapjes en kookboeken kun je nooit genoeg hebben. Zijn van die dingen waar je altijd wat nieuws in ziet en ontdekt.

    PS: ik wacht nog steeds op m'n appeltaart (zonder rozijnen/krenten)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je berichtje op m'n blog. Ben gelijk een kijkje gaan nemen op jouw blog en moet zeggen dat je leuk schrijft! Ik ga je volgen!

    Als je vandaag een kijkje op m'n blog neemt, zul je zien dat Floortje al iets meer Floortje wordt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker ritje met z'n tweetjes en nog nuttig ook. Doe je goed!

    BeantwoordenVerwijderen