zaterdag 23 april 2011

nog wat bee foto's

 en waar ik mee zat te prutsen vandaag.

de kippetjes samen en wat duidelijker.

alle  haasjes op een rijtje

het hartje in zijn ware gedaante, als naalden mapje dus.


en waar is deze miep mee aan het rommelen? poppenkleertjes! het buurmeisje is jarig en wilde kleertjes voor pop. ik ben wat laat gestart (had vrijdag pas gevraagd wat ze voor haar verjaardag wilde) en moest toen snel aan het naaien. het zijn dus maar twee dingetjes geworden maar ik ga er denk ik nog een broekje bij maken , maar dan krijgt ze die later.de patroontjes komen van Wolly online . er staat ook nog een jurkje op en die heb ik dus gemaakt en het shirtje. alleen moet ik daar de klittenband nog even van vast naaien.maar dit was klittenband met lijm en dat heb ik dus nog vast gestikt, maar de naald van de naaimachine is daarna helemaal plakkerig.:( maar zonder vastnaaien blijft het niet zitten.
fijne en gezegend paasdagen.

2 opmerkingen:

  1. mooi die piekjes en haskes!


    do ek noflike peaskedagen fanke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je de haasjes ook gemaakt, schatjes van Tilda als ik het goed zie.
    En die kleertjes voor de pop ook heel lief, ik zit ook altijd te klooien met de klittenband.
    Wie zou daar een goede oplossing voor hebben.

    BeantwoordenVerwijderen