dinsdag 5 april 2011

dit is em

mijn DJ blokje.
zag dat velen hun blokjes toonden en heb dus deze gemaakt. Niet te moeilijk anders zou ik het nooit afkrijgen voor vandaag. Maar omdat het niet helemaal goed ging en ik uit moest halen omdat het niet helemaal klopte was ik er langer mee bezig dan gedacht.... enne ja het is al weer een rode,haha. het is niet de bedoeling  de hele quilt rood te maken...al vind ik dat wel heel erg mooi , dus wie weet verander ik nog van mening.
sorry voor de ondergrond.. maar ik had het blokje op de strijkplank liggen.

groetjes Anneke

4 opmerkingen:

  1. oeps, vorige verwijderd hoor :)) maar ik vind je blok mooi hoor :) en het is wel vrolijk die rode blokken..dus misschien lekker doorgaan ermee:))
    Fijne dag..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rood wit, in allerlei tinten rood en misschien wat roze of oranjeachtig rood erin is denk ik wel erg mooi. Je kunt ook heel goed scrappy werken of net als Jane met een trip around the world patroon waarin elke "ronde" een andere kleur krijgt. Veel plezier ine lke geval met bedenken hoe je het gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anneke rood is toch mooi en fleurig en wat Conny zegt: je hebt verschillende kleuren rood. Ik vind je blokje mooi en ja ik ben ook van de felle kleuren. Gr. Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haastige spoed.....
    Mar hy is wol moai hjêr!!

    BeantwoordenVerwijderen