zaterdag 2 april 2011

De schikking stelt het tafereel van de rechtspraak voor.
De grote vurige bloemen achterin die uit de bladeren rijzen, stelt de woedende steeds groter wordende menigte voor, die alsmaar schreeuwt "kruisig Hem" Vooraan staan Jezus (witte roos) en Barabbas (oranje roos). Barabbas die de straf verdiende wordt vrij gesproken en Jezus die onschuldig was en is krijgt de straf. Niet alleen Barabbas maar ook wij ontvingen onverdiende genade.



voor de mensen die zich afvroegen of ik alleen aan het schikken was, nee mijn vriendin en ik doen het samen.
De ene keer heeft de enen meer inspiratie  (meestal zij ;-)) en de andere keer ik. maar we gaan samen bloemen halen en proberen dan met wat er is tot een idee te komen. en we slagen meestal wel goed.(al zeg ik het zelf) Maar omdat we deze keer via een thema werken is het niet altijd even gemakkelijk om bij die bepaalde tekst inspiratie op te doen.
Afgelopen vrijdag waren de buuf en ik weer naar het quiltcafé van de Ganzerik.
 we zijn met een blokje wat aan de waterkant staat bezig geweest,maar ik ben niet tevreden met het resultaat, ik vind mijn hekje te groot en daardoor moet ik mijn planten aan de waterkant veel groter maken dan de bedoeling was.
 maar goed ik zal er me nog wel eens over buigen. Nu gaan we eerst op bezoek.
Noflik wykein/ fijn weekend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten