donderdag 21 april 2011

bee en bloemstuk


 allemaal foto's genome van onze mooi Bee ochtend, en al meer dan een uur bezig om ze op te laden. Nou ja ik probéééér het.dit zijn de foto's die wel gelukt zijn. maar ik ben zo moe dat ik er nu mee kap en naar bedje ga. Vanmiddag hebben we (mijn vriendin I. en ik de bloemetjes buiten geschikt. dus heb het voor vandaag wel gehad.


ons stuk is geinspireerd op een bloemstuk van Makkie. als je haar site nog niet kent is het zeker de moeite waard om er eens even om het hoekje te kijken.
goeie jûn/fijne avond

3 opmerkingen:

  1. Leuk bloemstuk.
    En leuke werkjes op jullie bee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat geweldig leuk om te zien! Mooi zo onder de kansel! Ik hoop dat het veel zegen brengt!
    Goede paasdagen,
    hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend bloemstuk. En heerlijk te lezen dat voor sommige mensen pasen meer is dan het eeten van eieren of het bezoeken van een woonboulevard. Ik ben bij toeval op je blog gekomen en heb het bij mijn favorieten gezet.
    Fijne paasdagen.
    groetjes
    yvon

    BeantwoordenVerwijderen