maandag 7 maart 2011

zegguhh quiltmiep....

Wordt hier nog wel wat gemaakt????
Ja hoor, nou nu en dan heb ik een crea ingeving. zoals een 14 dagen terug, toen ik een kadootje voor mijn nicht die 50 werd en een knallend feest gaf. ze hadden zware momenten in hun leven gehad en die glansrijk overwonnen, samen met het feit dat ze 50 werd hebben ze er een leuk feest van willen maken en dat is gelukt.
Voor haar heb ik een dienblad vuld met vrolijke viooltjes en weer wat opgevuld met mos
Vanmiddag moest ik wat bananen verwerken die erg rijp waren geworden. even gegoogled en de recepten rollen de computer uit.
een paar leuke heb ik uit geprint en eentje heb ik vanmiddag gemaakt . Maar wel op twee manieren.
eentje met alleen banaan (zoals in het recept stond) en eentje met gehakte chocolade reep en gehakte noten.
ze waren allebei erg lekker.  

moest wel even testen of ze goed gaar en wel lekker waren .(vandaar die halve *U*)

maar deze kan ik eventuele koffie drinkers wel voorzetten....;-)
Fijne avond/ noflike jûn.

7 opmerkingen:

  1. Mjammie, al ien bewarje foar moarn hjêr!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er doubre uit Anneke!
    groetjes Rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een waanzinnig leuk idee met die viooltjes! En ja, die cakejes zijn natuurlijk ook niet te versmaden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kin jim allegear wol fertelle dat de muffins hearlik wienen.

    Groetjes
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lekkerrrrrr

    er staat wat leuks voor je op mijn blog!

    smokje

    BeantwoordenVerwijderen