dinsdag 8 maart 2011

hé, wat is dit nou?

Ik heb een award gekregen.

nu wordt van mij verwacht dat ik 8 dingen overmezelf vertel...
nu kan ik wel een heleboel vertellen maar ik denk niet dat iedereen daar op zit te wachten en daarom hou ik het maar bij mijn hobby dingen.

1. ben gek op koken
2. gek op kookboeken
3. kijk graag naar Nigella Lawson en Jamie Olliver, Masterchef en BBC heeft zaterdagochtends een kookprogramma wat erg intressant is.
4. dat ik graag buiten mag zitten in de tuin.
5. en als dat te koud is dat we dan graag samen in ons tuinhuisje zitten met een bakje koffie.
6. dat we meerdere zitjes hebben om zowiezo buiten een bakje te koffie te drinken
7. dat buiten quilten tegenvalt omdat ik steeds achter lapjes aan moet doordat het hier vaak waait.
8. ik zo blij ben met de quiltbee, leuke mensen en gezellig kletsen en elkaars werk bewonderen.

zo dat was een heel verhaal.
8 mensen deze award doorgeven  is wat me nog rest.
aangezien ik zoveel blog lees, vind ik het erg moeilijk om deze award door te geven. Jullie verdienen hem allemaal. dus wie mijn blog leest en denkt hee dat is ook voor mij bedoeld... voel je vrij om deze award mee te nemen naar je eigen blog.
Anna bedankt voor je award.
noflike jûn, fijne avond

Geen opmerkingen:

Een reactie posten