woensdag 12 januari 2011

mooi

vandaag gaat het beter dan gister. dus vandaag met een stel dames naar Berlikum geweest en daarna naar St Annaparochie om breigaren te halen.dit was mijn buit. Ik had nog heel mooi Alpaca wol gezien maar niet gekocht. (het spijt me bijna, maar je kan niet alles en ik moet eerst maar even iets afmaken.) het bovenste is mooie sokken garen en van het lichte wilde ik een kol breien, ik heb al leuke gezien in de blogwereld. met een patroon van Drops. alleen is mijn inkt op en kan ik het dus even niet uitprinten.
Nu ga ik het mutsje wat ik nog op de naald (het is een rondbrei naald dus daarom enkelvoud ;) )
 afmaken.
fijne avond

4 opmerkingen:

  1. Wauw dat is moai jern,foaral die gekleurde, dat bin myn kleurkes wol! wurd tiid liuw ik om te leren sokbreidzjen...
    Bin bliid dat it wer wat better giet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om te lezen, dat het weer beter ging vandaag. Maar voor jou natuurlijk nog veel fijner om te voelen. Prachtige wol heb je gekocht. Ik ben ooit een paar keer aan sokken begonnen, maar na een paar dramatische pogingen is de hele boel met naalden en al in de prullenbak beland en er nooit meer uitgekomen. Heel knap, dat je dat kunt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie wolletjes ....veel plezier met het breien ermee:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig dat het weer een beetje beter gaat.
    En prachtige wolletjes.
    Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen