dinsdag 4 januari 2011

eerste berichtje van dit jaar

Het eerste berichtje van dit jaar met  een heleboel mutsjes en er zijn me nog minstens 20 toegezegd.
Is dat niet Super? Een lieve zus van de bijbelstudie werkt bij een hospice en toen ze het wat minder druk hadden waren de dames aan het breien geslagen voor India.met als opbrengst dus 20 mutsjes.
Deze krijg ik binnenkort zodat ik ze weg kan brengen. en nog iemand heeft samen met haar moeder de breinaalden opgepakt en is druk aan het breien geslagen. daar was al een tas van binnen gekomen en nu hebben ze nog meer gemaakt.

Mijn moeder heeft ook erg haar best gedaan en heeft er zo'n 28 gebreid, de dames van de breiclub waren geweldig bezig, daar zijn ook vele mutsjes vandaan gekomen en van de bee, mijn schoonma heeft ook een duit (of wat mutsjes)  in het zakje gedaan.
Binnenkort zal ik ze allemaal op de foto zetten en dan ga ik ze weg brengen naar de nicht die dit allemaal aan het rollen bracht naar deze hoek.
Ook mijn eigen trui is weer een project waar aan gewerkt wordt, maar ik heb net een saboteur in het nekvel gegrepen (wel te laat want de draad is door gekauwd).
ik was een paar maand geleden mooi eind op weg met mijn pand maar het werd me toch een iets te ruime trui en heb alles weer afgehaald, dus ben nu voor de tweede keer bezig. (zo hou je ook werk, haha)
morgen ga ik weer met frisse moed verder.

3 opmerkingen:

  1. Prachtig zoveel mutskes en wat een boef van een poes om lekker je garen door te kouwen.
    Bij mij zijn de mutskes niet af gekomen, ja eentje ik stuur hem ook even naar je toe.
    Breien wil niet zo best meer ik denk te veel te vlug vanalles gedaan (slijmbeursontsteking) dus rustig aan en daar ben ik al zo goed in.
    Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig resultaat van de mutsjes actie, ik zag mijn schoonzus in Brabant er ook al mee bezig. Er mag wel een groot vrachtschip worden ingehuurd om straks al die mutsjes te verschepen!
    Succes met je trui, hopelijk wordt het nu wel goed...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijn gevoel dat [zowat] iedereen zich inzet voor de mutskes en het zijn er nog al wat. De kleine koppies in India blijven nu lekker warm. Wat zonde dat je de trui uit moest halen om dat ie dan te groot werd. Maar komt vast wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen