vrijdag 7 januari 2011

brei café en quilt café



Voor iemand die niet van kroegen en café's houdt heb ik de afgelopen dagen aardig mijn best gedaan.
Gister middag werd er weer een brei café middag gehouden. Daar was ik dus aanwezig. heb weer een mooie stapel met mutsjes gekregen. bij deze nogmaals dank, dames.
Zelf heb ik nog wat aan mijn trui kunnen breien.Stukje bij beetje wordt het al weer een hele lap.
Vanmiddag zijn de buuf en ik naar Uitwellinga getogen. Daar was quiltcafé. We hebben er lekker zitten kletsen en prutsen aan een sneeuwman blok. 


in wording


nu nog een boompje opzetten

buiten stond een oude zinken teil met hyacintjes die moesten ook even op de foto. als kwam het van de zijkant nog iets beter tot zijn recht zit ik te bedenken nu ik het zo zo zie.
voor vandaag zit het er op, ik blijf nu lekker thuis.
Noflike dei .

2 opmerkingen:

  1. Hast it mar wer drok hân, dizze wike!!Moaie sniepop, dat fyn ik moaier dan at er snie leit ;-))Noflik wykein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk die mooie sneeuwpop....:) en je teil staat staat leuk als ze bloeien ......lekker wild

    BeantwoordenVerwijderen