maandag 13 december 2010

niet voor een gat te vangen

Natuurlijk hebben we nog wel een kaartje liggen en hebben deze nu maar in het foto toestel gedaan.

Treuren om foto's die er niet meer zijn heeft weinig zin. het zijn geen levende wezens....
En we hebben het vaker meegemaakt, alleen waren dat onze trouwfoto's en dat vond ik sneuer, met name omdat beppe nu niet op de foto's staat.


Vanmiddag met het vervolg aan de gang gagaan van de workshop van laatst. Uit ervaring weet ik dat het spoeltjes (vr) eet dus voor ik begon heb alvast een aantal spoeltjes gevuldt. Maar ik had er niet bij stil gestaan dat het klosje ook nogal wat neemt.
nu mag ik de hulpdraden er weer uit halen, zo'n leuk werkje maar niet heus
Smokey heeft me lekker gezelschap gehouden, ze hoeft niet meer zo nodig naar buiten, zoals de "jonkies"

3 opmerkingen:

  1. Hoi wat bist allemaal an het doen.
    Foto's weg en allemaal lapkes.
    Ik he oek nog een stukje stof voor je.
    Groetsjes ELza (even in het harlingers)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er mooi uit, Anneke, neem je het donderdag ook mee, daar wil ik wel even met mijn neus bovenop staan! Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen