woensdag 15 december 2010

ik heb een nieuwe klos garen moeten aanschaffen, de andere was niet genoeg voor de hele achterkant.
Ik ben wel met een andere kleur verder gegaan maar ik moet de schouderband ook nog .
Vandaar de buuf maar even opgesnord en meegenomen naar Sneek. (niet dat ik haar hoefde te dwingen, hoor ; o)
 heb dus nieuwe klosjes aangeschaft en natuurlijk een paar doosjes met naalden (waar die dingen altijd keren???)


en dit leuke zeepje heb ik op de wintermarkt gekocht afgelopen vrijdag.

Alles was voor goede doelen.Jammer dat er minder mensen waren dan vorige keer (of misschien voelde dat zo ik weet het ook niet precies) maar ik ben niet tot het einde gebleven omdat ik een kaartje had voor Cees Kraayenoord en moest daardoor wat eerder weg.
ook had ik een nieuwe mand aangeschaft, ik was van plan om hem aan een vriendin van me kado te doen.
nu niet allemaal roepen : die willen we ook wel, er zijn nog een paar over en ik kan voor bekenden wel eentje leveren voor een schappelijke prijs. (er zijn ook open manden, voor wie de klep niet handig vindt.)

ook dit geld gaat naar een goed doel. (wil je het hele verhaal weten dan mail je me maar, om het allemaal hier neer te zetten ...)
Maar ik denk dat ik voor de vriendin maar een andere mand moet aanschaffen want deze is niet nieuw meer.
(DH heeft de mand vanmiddag meegenomen;))
ik heb de klep wel even vast gezet anders moet ik en steeds open en dicht doen.
Op het moment zit Cypert er in, maar die foto kan ik nu niet meer toevoegen. maar het is nu wel bekend dat het geweldig leuke mandjes zijn.

Nu nog hopen dat het weer een beetje gangbaar is want we hebben morgen Bee.
het zou toch sneu zijn dat het weer de boel in duigen laat vallen.

3 opmerkingen:

  1. Enig die mand ik weet twee poeskes die dat ook heel leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit altijd te grinniken om al die malle blogkatten die altijd overal in achter op onder tussen kruipen om hun grootste hobby te beoefenen: slapen!!
    Ik hoop dat de bee door is te gaan, zit hier wel wat te balen dat ik niet kan komen.....

    BeantwoordenVerwijderen